Hirdetések
Mind az online, mind az offline felületeken remek ügyfélszerző módszer a hirdetés. Az előző években azonban óriási lett a reklámzaj, ezért a hirdetések hatékonysága jelentősen csökkent. Sok cég úgynevezett márkaépítésre használja. Ekkor mindig szimpatikusabb az a fajta kihívás, amikor egy hirdetésnek konkrét, bevételnövelő, kampányjellegű célja is van. Emiatt szerintünk egy hirdetés nem elég, hogy csak megragadó legyen, hanem sokkal jobb, ha cselekvésre készteti a látogatót. Érdemes egy úgynevezett „call to action” szerepet betervezni a hirdetésben.
Az arculatnál egyértelműen összhangba kell lennie a vállalkozásnak, a termék arculatával. Van aki már ismeri a márkát, illetve a hirdetésben a látottakat, és van aki pedig most ismerkedik a márkával, szolgáltatásaival. További anyagaival találkozva egy megnyugtató összképet kap a cégről. Elég furán hathat például egy élénk pinkes hirdetés után egy visszafogott színű weboldalra érkezni. Ezzel a cég egy kettősséget, bizonytalanságot áraszt magáról, és nem a bizalmat építi a megjelenésével. (Elvárások egy hirdetéssel kapcsolatban: pontos méret, formátum, megjelenési felület)
Egyértelmű üzenet legyen
A kevesebb néha több – vizuálisan is. Tehát ne féljünk az üres területektől, ami által légiesen elegánsabb lesz a végeredmény. A választott hirdetési felülethez, illeszkedő mennyiségű szöveget használjunk. Lehet egy pici, negyedoldalas hirdetés, de ne próbáljuk meg bele préselni a cégbemutatót is.
Érdemes e hirdetéseket egyébként rendszeresen megjelentetni, akár több felületen is, mert nagy igazság van abban, hogy egy hirdetés NEM hirdetés.
A hirdetéstervezés egy okosan felépített kampány első lépcsőfoka kell hogy legyen. Nem javasoljuk az „ad hoc” módon leadott hirdetések használatát, mert nem lehet velük hatékony célt elérni.
Ezzel szemben szerencsésebb, konkrét üzenetek kommunikálását egyszerre, párhuzamos módon, több csatornán is futtatni, – határozott időn keresztül – a cég online és offline kommunikációjában.
Tanácsainkkal és tapasztalatunkkal elő tudjuk segíteni az új ügyfelek megszerzését, vásárlókká válását!
Az arculatnál egyértelműen összhangba kell lennie a vállalkozásnak, a termék arculatával. Van aki már ismeri a márkát, illetve a hirdetésben a látottakat, és van aki pedig most ismerkedik a márkával, szolgáltatásaival. További anyagaival találkozva egy megnyugtató összképet kap a cégről. Elég furán hathat például egy élénk pinkes hirdetés után egy visszafogott színű weboldalra érkezni. Ezzel a cég egy kettősséget, bizonytalanságot áraszt magáról, és nem a bizalmat építi a megjelenésével. (Elvárások egy hirdetéssel kapcsolatban: pontos méret, formátum, megjelenési felület)
Egyértelmű üzenet legyen
A kevesebb néha több – vizuálisan is. Tehát ne féljünk az üres területektől, ami által légiesen elegánsabb lesz a végeredmény. A választott hirdetési felülethez, illeszkedő mennyiségű szöveget használjunk. Lehet egy pici, negyedoldalas hirdetés, de ne próbáljuk meg bele préselni a cégbemutatót is.
Érdemes e hirdetéseket egyébként rendszeresen megjelentetni, akár több felületen is, mert nagy igazság van abban, hogy egy hirdetés NEM hirdetés.
A hirdetéstervezés egy okosan felépített kampány első lépcsőfoka kell hogy legyen. Nem javasoljuk az „ad hoc” módon leadott hirdetések használatát, mert nem lehet velük hatékony célt elérni.
Ezzel szemben szerencsésebb, konkrét üzenetek kommunikálását egyszerre, párhuzamos módon, több csatornán is futtatni, – határozott időn keresztül – a cég online és offline kommunikációjában.
Tanácsainkkal és tapasztalatunkkal elő tudjuk segíteni az új ügyfelek megszerzését, vásárlókká válását!