• Teaser
  • Teaser
  • Teaser
  • Webdesign, Arculat, Kampány.

    Nálunk mindenre találsz megoldást.
  • Nyomtatott megjelenés

    kicsiben és nagyban
  • Kreatív tervezés

    Arculat, szöveg, layout

Mobilra optimalizált weboldal

Az okostelefonok és tabletek egyre kényelmesebb használata, valamint a mobilinternet elérhető ára miatt, az internetezési szokások sokat változtak. 2013-as adatok szerint a weboldalakat Magyarországról 20%-ban már mobileszközökről érik el. A weboldal fejlesztők ezáltal a honlapokat, sőt természetesen a webáruházakat és egyéb online felületeket egyaránt átalakították, hogy ne a nagy monitoron megszokottak szerint kelljen nézegetni a tartalmakat. (Hagyományos mód ezt jelenti: teljes, fekvő képernyő szélességében egymás mellett a menügombok, aztán alatt szépen megszerkesztve a szövegek és táblázatok).

A mobileszközökön, főleg a nagyon pici 3-4"-es kijelzőkön fontos hogy szép nagy gombok legyenek, külön zoomolás és scrollozás nélkül meg lehessen nézni a tartalmat és könnyű legyen keresni az oldalakon. Az ilyen honlapokat nevezik mobilra optimalizált weboldalaknak, az itt használt tervezést pedig reszponzívnak (responsive design). Az újonnan megvehető templatek már általában tudják ezt. Az alábbi képek jól szemléltetik a problémát, és annak megoldását. Legegyszerűbben úgy lehet megérteni a technológiát, hogy egy amikor a látogató érkezik a honlapunkra, a honlap megkapja a képernyő méreteit, s annak ismeretében tölti be a tartalmat, hogy a programozó milyen pixel szélességű sávokat határozott meg. Például, ha valaki egy 720 pixel szélességű kijelzővel rendelkező mobiltelefonnal talál rá a honlapunkra, akkor a 720–960 pixel közötti beállítások szerint látja a menüpontokat és belső tartalmat, az ennél kisebb kijelzőnél már a menüpontok lehet, hogy egymás alatt egy legördülő menüből töltődnek be. Otthon is elvégezhető teszt, a mobilra optimalizált weboldal megértésére. Ha számítógép képernyője előtt ül, akkor a böngésző ablak szélességének állításával látható, hogy a fenti menüpontok, valamint a cikkek tartalma hogyan változik. Elég keskenyre állítva a böngésző ablak szélességét, létre lehet hozni a mobilkészüléken látható tartalmat. Egy másik honlap esetén, ezt a tesztet elvégezve az látható, hogy a tartalom nagy része csak a lenti csúszkák segítségével hozható be. Ez természetesen az olvasást is nehézkessé teszi. Ha az ön honlapja nem jól működik, akkor keressen minket bizalommal és kérjen kedvezményes ajánlatot ennek orvoslására!
A Google Analytics eszközök segítségével egyértelmű és mélyre ható elemzéseket lehet végezni a látogatói szokásokról. Ezáltal honlap- és webáruház tulajdonosok a fejlesztések után hamar igazolást kaphatnak, az ilyen jellegű fejlesztések megtérülő gyümölcseiről. Nagyon könnyen lehet látni, hogy a mobileszközökről érkező látogatók milyen arányban váltak vevőinkké. A mobilra optimalizált weboldalak tulajdonosai lépéselőnyre tehetnek szert azon konkurenseikkel szemben, akik nem fejlesztik tovább oldalaikat a mobiltechnológia számára. A mobilra optimalizálás sok esetben megtörténhet létező weboldal átalakításával is, azonban minden esetben érdemes egy elemzést végezni a döntés előtt, mert elképzelhető, hogy érdemes teljesen új alapokra helyezni honlapunkat. Ingyenes honlapelemzést az alábbi űrlap kitöltése után 48 órán belül küldünk önnek!

Kapcsolatfelvétel

  • Studiónk címe:
    1165 Budapest,
    Újszász u. 45/B T épület "Garázs"
  • Telefon:
    +36 (70) 627-1710
  • e-mail:
    Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • cégadatok:
    HU27917394-2-42 - BDPST Marketing Kft.

Ingatlan.lap.hu | Szorolap.lap.hu | Reklam.lap.hu

Pinterest