Karóra Centrum
Magyarország piacvezető óra webáruháza adott néhány izgalmas megbízást. Apró konverzió növelő fejlesztés, és technikai újítás mellett felkérést kaptunk a logó megújítására, melyet weboldalon és üzlet dekorációban, hirdetésekben fognak használni. Párhuzamosan működik a karoracentrum és a karorauzlet.hu webshop, így a tervekben néha keveredik a felirat.
Teljesített feladatok
- szlogen, rövid ütős, könnyen megjegyezhető
- logóterv
- Google Analytics forgalom elemzés
- konverziónövelő fejlesztések
- Hírlevél kommunikáció előkészítése
- profilfotózás
- tanácsadás egyéb üzletágak beindítása előtt
Megoldások
A tervek közül a most használatos változat lett a befutó, s emellé születetett egy frappáns szlogen is, melyet mindenhol használ a cég, és kifejezi a weboldalon keresztül történő óravásárlás egyszerűségét: Új óra percek alatt.
A webáruházzal azóta is dolgozunk, készítettük analytics elemzést, profilfotózást, valamint a hírlevél kommunikáció bizonyos részében is részt vettünk.
A karóracentrumnak nem csak adtunk, hanem kaptunk is tőlük. Sok inspirációt és tanulságot a többéves webáruház vezetéséből, hogyan váltak piacvezetővé, sőt inspiráló önszerveződő akciót is megismerhettük, amikor a karácsony kiszállítást országosan megszervezte a cég, amikor a futárcégek már nem vállalták a kiszállítást. Tovább a honlapra!
Hírlevél fejléc
Hírlevél feliratkozás popup
További logótervek
Utolsó simítások
Miután elérkeztünk a végleges tervhez, már csak a mutató stílusát kellett véglegesíteni. Itt a szokványos 10 óra 10 perc állás és a pipa szimbiózisát kellett összehangolni, ami végül egy csúcsfelé szűkülő változat lett.
A karóracentrum.hu webshop azóta is hatalmas marketing költés mellett (adWords, offline, online megjelenés) és hatalmas hírlevél olvasói táborral növeli a piaci részesedését. A cégcsoport üzemelteti a tollcentrum.hu, szotargepcentrum.hu, szamologepcentrum.hu oldalakat is.