Webáruház készítés
Válaszokat keresünk azokra az általános kérdésekre, amik egy webáruház beindítása előtt felmerülhetnek
Válaszokat keresünk azokra az általános kérdésekre, amik egy webáruház beindítása előtt felmerülhetnek
A látogatók is, és a Google is azt szereti, ha a honlapok nem csak falragaszként kerülnek ki az internetre, hanem állandóan frissülő tartalommal mindig új információkat közölnek. A látogatók aktuális, naprakész információkat találnak, így megkönnyítve ismételt vásárlásukat, másrészt azt is jelzi, hogy a cég működik és fejlődik, valóban azzal foglalkozik, amit a honlapon kínál.
Az okostelefonok és tabletek egyre kényelmesebb használata, valamint a mobilinternet elérhető ára miatt, az internetezési szokások sokat változtak. 2013-as adatok szerint a weboldalakat Magyarországról 20%-ban már mobileszközökről érik el. A weboldal fejlesztők ezáltal a honlapokat, sőt természetesen a webáruházakat és egyéb online felületeket egyaránt átalakították, hogy ne a nagy monitoron megszokottak szerint kelljen nézegetni a tartalmakat. (Hagyományos mód ezt jelenti: teljes, fekvő képernyő szélességében egymás mellett a menügombok, aztán alatt szépen megszerkesztve a szövegek és táblázatok).
Honlapokat sokféleképpen lehet készíteni. Lehet 1-2 óra alatt is, amikor néhány alapinformáció és 1-2 kép kerül fel az oldalra. Ezek ún. landing page-ek, vagy eladó oldalak. Amik célja rövidtávú sokszor. Ezek ára pár ezer forint csupán.
A másik véglet, amikor nagyon komoly állami vállalatok, vagy multinacionális cégek honlapjának elkészítéséről van szó. Ilyenkor az összetettség, egyedi fejlesztés miatt milliós nagyságrendről beszélünk.
Természetesen az átlag honlapok elkészítési ára a kettő között, kb. 50.000 - 400.000 Ft között várható.